Alla inlägg den 29 november 2012

Av Birgitta Hellström - 29 november 2012 18:45

Lp vänner = mina vänner

Lp vänner är de som ställer upp

Lp vänner är de som förstår en

Lp vänner är oftast de som gått från missbruk till ett helt drogfritt liv

Lp vänner har bytt flaskan (drogen ) mot ett kristet liv

Lp vänner vet vad de talar om

Lp vänner visar att det går att komma från ett missbruk

varför dras det ner på drogrehabititering ?

varför ska allt värderas i pengar ?

hur mycket är ett liv värt ?

för mig är Lp som en andra familj




Av Birgitta Hellström - 29 november 2012 08:27

igår fick vi med posten årets första julkort

ett kort på vårat fina barbarn

även om hon är en bit bort så är det härligt att få vara en del av hennes

värld. TACK catarina ....och Daniel för julhälsningen och kortet

 

ja det var inte det här kortet men det här är oxå vårat lilla barnbarn NOVA ..... men i somras


Presentation


vem är jag?
en 50+ kvinna som är mamma ,mormor, hustru mm
jag jobbar inom åldringsvården ägnar min lediga tid till familjen kyrkan och dess verksamhet och släktforskning.
mitt hjärta klappar för de "små i samhället" speciellt LPverksamheten som hjälpe

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards