Alla inlägg den 10 november 2012

Av Birgitta Hellström - 10 november 2012 14:39

Vad gör man en lördag ?


Går på Norsjö marknad ?  Nej

Far på författarbesök på Lycksele bibliotek ?  Nej

Är med på Romsk afton med (gratis) Middag ?  Nej


Allt det här skulle jag velat göra   (jaaa marknade kunde jag skippat för norsjö marknad är noll och ingenting ) men vad gör jag


jo JOBBAR ........


 men en sak ska jag göra sen ikväll ...... Vara med i engagemanget "Tänd ett ljus i fönstret ......Tänd ett ljus i ditt fönster - för att hedra och visa medkänsla med alla de som på ett eller annat sätt drabbats av missbruk, anhöriga som vänner och släktingar, för de som tagit sig ur och för de som gått förlorade."


Ha en bra lördag alla och tänk på att det imorron är FARSDAG




Presentation


vem är jag?
en 50+ kvinna som är mamma ,mormor, hustru mm
jag jobbar inom åldringsvården ägnar min lediga tid till familjen kyrkan och dess verksamhet och släktforskning.
mitt hjärta klappar för de "små i samhället" speciellt LPverksamheten som hjälpe

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards