Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Birgitta Hellström - 27 oktober 2012 09:03

Igår åkte jag bil          till Umeå (16,5 mil) för att ta tåget    till bastuträsk och sen bil    hem !!!!???


Ja ni läste rätt !!!!

jag hade tänkt åka till min man som skulle få åka hem från Lasarettet och så hade vi pratat om att ta tåget ner till sundsvall för att köpa bil .... våran äldsta dotter hade kommit till oss på torsdagen (och då jobbade jag lååång dag) så jag skulle kunna åka med dem till Umeå så behövde inte lilla Nova   behövde sitta ensamm bak i bilen.


Men det   sig de som skulle titta på bilen hörde inte av sig och min man fick åka hem tidigare ..... men jag åkte med för att Nova inte skulle behöva sitta ensam .....

och ensam var hon inte men det var svårt att få henne nöjd för jag var ju inte mamma hennes ...... så hon satt och grät         men ibland blev hon nöjd  och ibland sov   

Vi km till Umeå lämpigt till att hoppa på tåget så jag använde 5 timmar till att åka fram och åter till umeå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vem är jag?
en 50+ kvinna som är mamma ,mormor, hustru mm
jag jobbar inom åldringsvården ägnar min lediga tid till familjen kyrkan och dess verksamhet och släktforskning.
mitt hjärta klappar för de "små i samhället" speciellt LPverksamheten som hjälpe

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards